Reklamacije i servis
Preduslov za dugotrajno funkcionisanje stolarije je pravilno korištenje, čišćenje i održavanje stolarije. Kako biste se upoznali sa pravilnim korišćenjem stolarije pogledajte Uputstvo za čišćenje i održavanje stolarije. Pridržavajte se naših saveta kako bi vaša stolarija što duže bila funkcionalna.
Svi proizvodi kompanije Joviste imaju garantni rok. Garantni list koji dobijate uz kupovinu naših proizvoda omogućuje Vam informacije o garantnim rokovima proizvoda i komponenti.
U okviru kompanije oformili smo Službu za reklamacije kako bi u što kraćem roku otklonili nedostatke i osigurali Vam uslugu i proizvod koji očekujete.
Omogućili smo Vam i servisiranje naših proizvoda i van garantnog roka.
Postupak rešavanja reklamacija i servisiranja je jednostavan:
- Reklamacije i zahtev za servisiranje možete prijaviti na broj 064/6578499 našem Referentu za reklamacije. Takođe, nas možete kontaktirati i putem e-mail adrese: reklamacije@joviste.rs .
- U toku razgovora, Referent za reklamacije će zajedno sa Vama utvrditi datum montaže proizvoda na koji imate primedbu, kako bi se definisalo da li je proizvod u garantnom roku ili van garantnog roka, kao i hitnost rešavanja reklamacije. U slučaju da je istekao garantni rok, Referent za reklamacije će Vas informisati o troškovima otklanjanja problema prema važećem servisnom cenovniku.
- Biće Vam dodeljen jedinstveni reklamacioni broj/servisni broj kojim pratimo tok rešavanja Vašeg zahteva i usaglasićete se oko početnih koraka rešavanja reklamacije/servisa.
- Kontaktiraće Vas i nadležni monter koja će se s Vam dogovarati oko oko detalja rešavanja reklamacije/servisa . Rok za rešavanje reklamacija/servisa je do 15 dana. Hitne reklamacije (lom stakla, zaključana vrata….) rešavamo po hitnom postupku.
- Nadležni monter, po izvršenoj usluzi reklamacije/servisa na terenu, popunjava odgovarajući dokument (Reklamacioni list/Servisni list). Na navedenom dokumentu Vašim potpisom odobravate kvalitet izvršene usluge.
Grancija naših proizvoda
Uvaženi kupci, hvala Vam na ukazanom poverenje koje ste pokazali kupovinom naših proizvoda.
OPŠTE
Na osnovu Zakona o zaštiti potrošača preduzeće DOO JOVISTE Subotica pruža garanciju počevši od dana izdavanja računa.
Za uvažavanje garantnog zahteva neohodno je priložiti račun.
U slučaju montaže proizvoda od strane montažnog tima preduzeća DOO JOVISTE Subotica, garancija se odnosi na: funkcionalnost proizvoda, kvalitet materijala koji se ugrađuju i uslugu montaže.
U slučaju montaže koju je organizovao kupac, garancija se odnosi na materijale koji se ugrađuju i funkcionalnost proizvoda u fabričkim uslovima.
USLOVI ZA OSTVARIVANJE PRAVA NA GARANCIJU
Garancija u trajanju od 10 godina odnosi se na:
· funkcionalnost elemenata.
· funkcionalnost okova (mehanizam) sa prosečnim otvaranjem 4 (četiri) puta dnevno.
· beli PVC-U profil i ALU profile na: postojanost, izdržljivost, nepromenjenost boje i prvobitnog oblika (odsustvo deformacija u opsegu temperatura od -30 do +50 stepeni Celzijusa).
Garancija u trajanju od 5 godina odnosi se na:
· dekor PVC-U profil na: postojanost, izdržljivost, nepromenjenost boje i nepromenjenost prvobitnog oblika (odsustvo deformacija u opsegu temperatura od -30 do +50 stepeni Celzijusa).
· hermetičku nepropustljivost i postojanost termopana, izuzev promena nastalih pucanjem i lomom staklenih površina ili drugih mehaničkih oštećenja.
· funkcionalnost brava i šarki.
Garancija u trajanju od 2 godine odnosi se na:
· funkcionalnost roletni i komarnika.
· panele na: postojanost, izdržljivost, nepromenjenost boje i prvobitnog oblika (odsustvo deformacija u opsegu temperatura od -30 do +50
stepeni Celzijusa).
Pravo na garanciju gubi svaki kupac kupljenog proizvoda u sledećim slučajevima:
· Ako ne poseduje račun o kupljenom proizvodu.
· Ako je proizvod nepravilno instaliran od strane montera koje je angažovao kupac.
· Ako dođe do mehaničkog oštećenja kako profila tako i mehanizma (fizička oštećenja, provala, itd.).
· Na funkcionalnost okova ako nije vršeno redovno čišćenje i podmazivanje (odgovarajućim sredstvom) elemenata okova.
· Oštećenja nastala nepravilnim rukovanjem kupljenog proizvoda.
· Oštećenja nastala u transportu nakon kupovine proizvoda (u slučaju kada kupac organizuje transport).
· Ukoliko dođe do bušenja proizvoda od strane nestručnog lica.
DODATNE NAPOMENE
Molimo Vas da pročitate Uputstvo za čišćenje i održavanje stolarije koje dobijate uz Garantni list i pridržavajte se navedenih preporuka.
Ne dajemo garanciju na hidro-izolaciju na spoju PVC elementa i zida.
Proizvodi navedeni u otpremnici ostaju u vlasništvu DOO JOVISTE Subotica do momenta izmirenja svih obaveza od strane kupca.
Sve reklamacije prijavljene preduzeću DOO Joviste Subotica rešavaju se u roku od 15 dana.
Nakon utvrđivanja razlog reklamacije od strane stručnog lica iz DOO JOVISTE Subotica, ukoliko se ispostavi da ne ispunjavate gore navedene uslove o reklamaciji, izlazak na teren kao i utrošeni časovi rada se naplaćuju ро cenovniku servisne usluge.
Reklamacije i servis: kontakt telefon 0646578499, mail reklamacije@joviste.rs
Briga o životnoj sredini
Kao savremen i odgovoran poslovni sistem, naša kompanija se zalaže za očuvanje životne sredine za dobrobit svih budućih generacija, dobrobit naše dece i svih članova zajednice.
U skladu sa tim predstavljamo vam načine na koje sprovodimo te aktivnosti u okviru svog poslovanja.
Smanjenje štetnih uticaja na životnu sredinu ostvarujemo kroz svakodnevne aktivnosti kroz:
-
poštovanje zakonskih propisa
-
zaštitom zdravlja zaposlenih
-
racionalnu potrošnju prirodnih resursa
-
upravljanje otpadom
-
razvijanje svesti svih zaposlenih o važnosti ličnog doprinosa na zaštitu životne sredine
ZAŠTITA ZDRAVLJA ZAPOSLENIH
Bezbednost i zaštita zdravlja na radu jedno je od osnovnih prava svakog čoveka, jer jedino bezbedan rad, zdrava i bezbedna radna sredina omogućavaju produktivan rad i život.
Bezbednost i zdravlje na radu jeste obezbeđivanje takvih uslova na radu kojima se, u najvećoj mogućoj meri, smanjuju povrede na radu, profesionalna oboljenja i oboljenja u vezi sa radom i koji pretežno stvaraju pretpostavku za puno fizičko, psihičko i socijalno blagostanje zaposlenih.
U našoj kompaniji obezbeđujemo sprovođenje (primenu) preventivnih mera na radnom mestu, u cilju bezbednosti i zaštite zdravlja na radu.
Svaki zaposleni je osposobljen za bezbedan rad na radnom mestu, poseduje propisane lekarske preglede i omogućeno mu je korišćenje sredstava i opreme zaštite na radu kao i osiguranje za slučaj povrede na radu, profesionalne bolesti i bolesti u vezi sa radom radi naknade štete.
UPRAVLJANJE OTPADOM
Principi održivog razvoja, sadržani su u našim svakodnevnim radnim procesima, te su tako obezbeđeni uslovi za racionalno i održivo upravljanje otpadom.
U tom smislu od posebnog značaja je:
-
prevencija nastanka otpada i smanjenje količina na samom izvoru nastanka,
-
klasifikacija nastalog otpada,
-
njegov tretman po kategorijama,
-
reciklaža,
-
ponovno korištenje recikliranih materijala.
Ako redukcija na izvoru nije izvodljiva, sledeća strategija je ponovno korišćenje ili recikliranje otpada.
U našoj kompaniji sproveli smo proces upravljanja otpadom kao i recikliranje otpada za veliki broj sirovina: PVC-u otpad, metalni otpad, papirnu, kartonsku i plastičnu ambalažu.
Reckliranje, ako se izvodi na način kojim se ne nanosi šteta životnoj sredini, umnogome daje one koristi koje su karakteristične i za smanjenje količina otpada. Reckliranjem se smanjuje potreba za tretiranjem ili odlaganjem otpada i čuvaju energija i resursi.
RECIKLAŽOM ŠTEDIMO SIROVINSKE RESURSE
Recikliranjem industrijskog otpada dobijaju se novi proizvodi te se samim tim smanjuje potreba za korišćenjem prirodnih resursa.
Sirovinski resursi na planeti su ograničeni, ako se ne budemo odgovorno odnosili prema njima čovečanstvo će se u budućnosti suočiti sa nedostatkom nafte, uglja, drveta i drugih materijala.
RECIKLAŽOM ŠTEDIMO ENERGIJU
Upotreba recikliranih materijala u proizvodnji štedi energiju, jer je daleko veća potrošnja kada nove proizvode dobijamo preradom prirodnih sirovina, nego kada se izrađuju od recikliranih materijala. Štednja energije je važan faktor u očuvanju životne sredine i ublažavanja globalnog zagrevanja i posledica koje ono ostavlja na planetu Zemlju.
RECIKLAŽA POMAŽE ZAŠTITI ŽIVOTNE SREDINE
Svi procesi kojima se dobijaju rude i sirovine su potencijalno štetni za životnu sredinu. Smanjenjem upotrebe prirodnih sirovina smanjuje se zagađenje vazduha, vode i tla, te je reciklaža značajan faktor u očuvanju prirodne sredine. Ušteda energije doprinosi smanjenom emitovanju gasova izazivača efekta staklene bašte.
RECIKLAŽA DOPRINOSI SMANJENJU DEPONIJA I DEGRADACIJE TLA
Srazmerno porastu stanovnika Zemlje povećava se i količina otpada koji se svakodnevno stvara u domaćinstvima i privredi. Sve je više deponija na kojima se otpad odlaže, a koje degradiraju tlo, smanjuju površinu obradivog zemljišta i postaju potencijalni izvori zaraze ljudi i životinja. Reciklaža značajno smanjuje količlinu otpada koji se odlaže na deponije samim tim i njihovo širenje. Istovremeno, reciklaža smanjuje emisiju metana, gasa koji se stvara na deponijama i koji izaziva efekat staklene bašte i štetne klimatske promene na Zemlji.
KAKO SE ALUMINIJUMSKA I PVC-U STOLARIJA UKLAPAJU U SAVREMENE ZAHTEVE ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE?
ALuminijumskai i PVC-u profili već su se dokazali u poslednjih nekoliko decenija i po pitanju zaštite životne sredine. Njihovu ekološku prihvatljivost potvrdili su različiti eko-bilansi i naučne studije.
PVC je skraćenica za polivinil hlorid, sintetičku supstancu dobijenu od prirodnih sastojaka, koja predstavlja ekološku vrstu plastike pogodne za reciklažu.
Aluminijum je prirodni materijal i jedan od retkih koji se može u potpunosti 100% reciklirati i ponovo upotrebiti.
Ekološka efikasnost Aluminijumske i PVC-u stolarije ogleda se i u energetskoj efikasnosti, koja sa mikro nivoa doprinosi uštedi i na makro planu.
Zbog svojih izuzetnih termoizolacionih karakteristika, PVC i aluminijumski prozori uštede 20-30% od ukupne energije, što znači da će cena grejanja i eksploatacija goriva i prirodnih resursa za toliko biti manja.
RACIONALNO UPRAVLJANJE ENERGIJOM
Dostupnih energetskih resursa sve je manje, a time i energija svakog meseca postaje sve skuplja. Zbog toga je energetska efikasnost, koja podrazumeva da se procesi na isti način obavljaju sa manje energije, postaje vrlo važan segment u poslovanju.
Kroz okvir sistema upravljanja energijom uspostavili smo program ušteda energije kojima se ostvaruju energetska efikasnost i konkurentnije poslovanje.
Mere energetske efikasnosti kojima postižemo planiranu uštedu energije u našoj kompanij, odnose se na:
- korišćenje energetski efikasnih uređaja za grejanje i hlađenje
- poboljšanje izolacionih svojstava objekta
- korišćenje rasvete sa manjom potrošnjom energije
- korišćenje ICT opreme za malom potrošnjom energije
- upravljanje grejanjem i osvetljenjem kada nismo u objektu
- korišćenje energetski efikasnih pogonskih motora
- korišćenje prevoznih sredstava sa nižom potrošnjom
Celokupni proces zaštite životne sredine je zaokružen podizanjem svesti o životnoj sredini i edukaciji zaposlenih o značaju i načinima zaštite životne sredine.
Novosti
Joviste Akademija
ADRESA
JOVISTE doo
Horgoški put 81/b
24413 Palić
Prodajni salon
Sarajevska 44/d
24000 Subotica
064/118-33-20
024/530-350
Radno vreme
PRODAJNI SALON SUBOTICA
Radnim danima / 7 – 18h
Subotom / 8 – 13h
PROIZVODNJA
Radnim danima / 7 – 15h